Re: Co wymienic - grafike czy procek?

Autor: Kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 16:00:19 MET DST

> Kuba nagryzmolil(a):

> Wg mnie lepiej kupic ATI Radeon X1950Pro/GT (ceny od 350zl), nie ma sie co
> zrazac brakiem sprzetowej obslugi DX10.
> Zapoznanie sie z tym testem pomoze podjac decyzje,
> http://pclab.pl/art28888.html
>
> Co do procka - podkrecic ;)

Tyle ze za 8600GT np. Galaxy (fabrycznie podkrecone, DDR3) zaplace tyle samo,
wydajnosciowo praktycznie nie strace (wyniki wg tego testu mniej wiecej
porownywalne) a bede mial obsluge DX10 :).

Ale fakt, tak czy siak chyba zdecyduje sie na zmiane karty. Przy sprzedazy
starej to faktycznie wydatek 230 zlotych, a wiec jak najbardziej do zaakceptowania.

Kuba