Re: wifi lan - usb czy pcmcia

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 14:54:50 MET DST

Był 10 październik 2007 roku (środa) gdy o godz. 14:32, wszystkim znany
*tg* napisał(a):

> ja tam polecam Edimax EW-7318USg, ew na krotkim przedluzaczu usb
> zeby bezpieczniej dla portu bylo, zero problemow z karta przy
> wykorzystaniu 24/7 zasieg bdb, pcmcia z antenka sobie w laptopie
> nie wyobrazam, chyba ze jakims cudem masz port z tylu (ale nigdy nie
> widzialem takiej opcji)

Też trudno mi soebie wyobrazić ale tak jak juz nakierował mnie kolega juzo,
antena zewnętzrna moze być na miekkim kablu.

Pewnie sie na nią skuszę. A z jaką antenką używasz bo podejrzewam, że mozna
zanmienić tą dostarczaną z kartą na jakąś inną o większym zysku.
Krótki przewód usb (myślisz o stratach w kablu?) i jaki (najkrótszy jaki
mozna kupić to chyba 80cm (tak mi sie wydaje). Czy jeszcze krótszy ale
zlutowany przynjamniej z jednej strony we włąsnym zakresie.

--
Pozdrawiam