Re: wifi lan - usb czy pcmcia

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 17:26:21 MET DST

> Też trudno mi soebie wyobrazić ale tak jak juz nakierował mnie kolega
> juzo,
> antena zewnętzrna moze być na miekkim kablu.

imho przedluzacz usb + dowolna (czyt. sensowna antena) odrazu do karty
przynajmniej w moim przypadku to najwygodniejsza opcja

> Pewnie sie na nią skuszę. A z jaką antenką używasz bo podejrzewam, że
> mozna
> zanmienić tą dostarczaną z kartą na jakąś inną o większym zysku.

mozna, ale ta wystarcza mi w zupelnosci (czasem uzywam malej yagi 14db)

> Krótki przewód usb (myślisz o stratach w kablu?)

raczej o tym zeby sie nie platalo niepotrzebnie - wszystko zalezy jak i
gdzie sie tego uzywa

> i jaki (najkrótszy jaki
> mozna kupić to chyba 80cm (tak mi sie wydaje). Czy jeszcze krótszy ale
> zlutowany przynjamniej z jednej strony we włąsnym zakresie.

na allego sa od 60cm, wazniejsze zeby byl 'dobry' ;)