dziwne problemy z PC - nie mam juz sily

Autor: Paweł <lovesymbol_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Oct 2007 - 00:26:27 MET DST

Od jakiegos roku borykam sie z pewnym problemem, moj komputer to:
Celeron 2,4
512 MB
Geforce 5200 FX
Nie za mocny ale wydaje mi sie ze powinien przynajmniej normalnie dzialacm
natomiast komputer sie często resetuje przy niezbyt duzym obciazeniu, np
sciaganie z jakiegos p2p i przegladanie WWW. Nie ma mowy aby pograc w jakies
gry, np stare IGI 2 ktore ma niewielkie wymagania juz nie pojdzie bo komp
resetuje sie podczas wczytywania gry. Kumpel ma podobna konfiguracje peceta
i odpalił NFS Most Wanted, a ja nie moge odpalic gier sprzed kilku lat.. Nie
wiem jaki podzespol jest temu winny, nie chce wymieniac w ciemno, moze ktos
da mi jakies wskazowki