Re: Jaką drukarkę atramentową kupić?

Autor: Gil <gilb_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 22:57:01 MET DST

MC <m5c@go2.pl> napisał(a):

> Więc tak, czarne w tych Canonach są dwa, większy jest na osnowie pigmentowej
> i służy do drukowania tekstu i prostej grafiki, oczywiście tylko czarnego.
> Mniejszy czarny jest rozpuszczalnikowy tak jak pozostała trójka, więc dobrze
> się z nimi miesza. Jest używany w kolorze, ale w dużo mniejszych ilościach
> niż mógłby być. Po prostu goście z Canona coś pokręcili ze sterownikiem. To
> nie jest poważny zarzut, cała seria Canonów 4200, 5200, 4300, 5300 i 4500 to
> świetne drukarki.

Z tuszami Canona jest pewien problem. Jak ktoś wydrukuje sobie zdjęcie to
chciaby je pooglądac przez parę lat. Przynajmniej tyle ile zdjęcie z fotolabu.
Niestetu u mnie po roku wszystkie zdjęcia drukowane oryginalnymi tuszami
Canona są już poważnie zdegradowane jakościowo. Nie byly na slońcu ale w
kopercie w jasnym pokoju. Nie wiem jak jest z innymi atramentami ale ja
przestalem drukować zdjęcia na swoim Canonie. Sprzedalem za grosze i kupiem
monochromatyczny laser HP1018 co starcza dla koniecznych wydruków a zdjęcia
noszę już do labu.