Re: Jaką drukarkę atramentową kupić?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 10:39:11 MET DST

Użytkownik "Ewa" <abacus@abacus.com> napisał w wiadomości
news:fdunqi$cf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To bardzo ciekawe. A czy mógłbyś napisać na podstawie wydrukownia
> napisów na ilu płytkach i na ilu arkuszach papieru (mniej więcej
> oczywiście)
> operasz swoją opinię? Nie chcę jej podważać, chodzi mi tylko o fakty.
> Ponadto jak wygląda zużycie czarnego atramentu z uwagi na zainstalowanie
> 2 pojemników - mniejszego BK i większego PGBK? Czy oba są używane
> równocześnie czy raczej każdy z nich do innego rodzaju wydrukow?

Więc tak, czarne w tych Canonach są dwa, większy jest na osnowie pigmentowej
i służy do drukowania tekstu i prostej grafiki, oczywiście tylko czarnego.
Mniejszy czarny jest rozpuszczalnikowy tak jak pozostała trójka, więc dobrze
się z nimi miesza. Jest używany w kolorze, ale w dużo mniejszych ilościach
niż mógłby być. Po prostu goście z Canona coś pokręcili ze sterownikiem. To
nie jest poważny zarzut, cała seria Canonów 4200, 5200, 4300, 5300 i 4500 to
świetne drukarki.