Re: Sound Blaster Audigy SE + Front Panel + schemat pinow

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 22:57:26 MET DST

> Czy ktos z Grupowiczow moglby mnie poratowac i poinformowac gdzie moge
> znale*Ź*c
> opis pinow na karcie Sound Blaster Audigy SE tak abym mogl sobie podpiac
> front
> panel a dokladnie mowiac gniazdo sluchawkowe i mikrofonowe.

jezeli masz tylko biale 10 pinowe w jednym rzedzie (wiekszosc
sb)http://forums.overclockersclub.com/lofiversion/index.php/t65559.html

a jezeli 'zwykle' takie jak na mobo (x-fi itp) to sa dwie opcje opisane tu
http://www.frazpc.pl/b/172470

tak przynajmniej wygladaja moje obserwacje bo karte bede mial dopiero za 5
dni ;)