Re: Procesor nie chce ruszyć na nominalnej częstotliwości

Autor: <piotrperak_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Oct 2007 - 09:12:43 MET DST

On 31 Sie, 15:16, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:

> Otóż to. Podejrzenie nr.1
>
> --
> Paweł

Kondensatory wyglądają normalnie.

Przypomniało mi się, że miałem problemy z zainstalowaniem Windowsa XP.
Instalka wieszała się tak, jak wtedy kiedy ma się procesor
overclockowany. Tyle, że mój jest teraz underclockowany.

Pamiętam, że miałem tez problemy z zainstalowaniem niektórego softu.
Np Adobe Readera, VS 2005. Poprostu totalna zawiecha komputera.

Wygląda to na jakąś usterkę.
Odpalałem już jakiś soft do testowania pamięci, ale nie wykazał
żadnych błędów.
Prime też nie pokazuje błędów, ale za to zawiesza się czasami jak
przerywam Torture Test.

Nie orientujecie się ile by skasowali w serwisie za sprawdzenie
sprzętu? Pewnie trzeba by wymieniać element po elemencie, albo
sprawdzać je w innym komputerze.