Re: Procesor nie chce ruszyć na nominalnej częstotliwości

Autor: <piotrperak_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Oct 2007 - 12:40:32 MET DST

Kondensatory wyglądają normalnie.

Przypomniało mi się, że miałem duże problemy z zainstalowaniem WinXP.
Instalka wieszała się. Wiem, że takie rzeczy problemy mają miejsce jak
się instaluje windę mająć overclockowany procesor, ale mój jest teraz
underclocked.

Pamięć z szyną działa synchronicznie. Co prawda kostki pamięci nie
były kupowane w zestawie dual i w pewnym odstępie czasu, ale nigdy
wcześniej nie było problemów z DC.

Kurcze nie wiem co jeszce posprawdzać.