Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: ledres <lost2malp_at_opkropka.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 20:17:17 MET DST

Skylla pisze:

> A ja ci jeszcze raz tłumaczę, że terminalem jest tylko to urządzenie,
> które dostaje od nich IP po autoryzacji poprzez jego MAC.

I wiesz lepiej niz regulamin oraz przedstawiciel firmy, mimo ze to tylko
od tej firmy wlasciwie zalezy jak zinterpretuje swoj wlasny regulamin.
Ok, widze, ze do Ciebie zadne argumenty nie trafia, bo lepszych chyba
byc nie moze.

> Czyli dopłata należy im się za IP a nie za kazdy komputer w towim domu,
> bo tylko to są dla nich dodatkowe koszty.

A od kiedy to doplaty moga byc tylko za rzeczy ktore generuja dodatkowe
koszty? Poza tym statystycznie rzecz ujmujac wiecej komputerow to
wieksze zuzycie lacza, wiec i wieksze koszty.

> Pośrednio oznacza, że poprzez przedłużacz lub switch i tyle.

Powtarzasz to po raz ktorys, ale na moje merytoryczne argumenty, cytaty
z regulaminu i odeslanie do watku, w ktorym wypowiedzial sie oficjalny
przedstawiciel providera nie reagujesz.

> Zresztą gdyby chcieli interpretować to inaczej i odłaczyć net, to cóz -
> nastepnego dnia można mieć neo, tele2, net24 itd...itp...

No ok, nikt Ci tego nie zabrania, ale nie zaklinaj rzeczywistosci - nie
"gdyby chcieli interpretowac to inaczej", tylko "interpretuja to
inaczej" - chyba skoro podalem Ci samo "zrodlo" tej interpretacji to
wystarczy jako dowod? Ja rozumiem, ze to jest dla Ciebie niekorzystne,
ale zaprzeczanie temu nic nie da ;)

> No ale jak chcesz przepłacac - Twoja sprawa.
> Pierwszy raz widze klienta, który usilnie interpretuje niejasności
> regulaminu na swoją niekorzyść:-).

A to czego ja chce to juz zupelnie inna sprawa. Nie ja interpretuje
niejasnosci regulaminu, tylko oficjalny przedstawiciel providera (wiem,
powtarzam to po raz kolejny, ale to dlatego, ze Ty zdajesz sie udawac,
ze nie zauwazasz tego argumentu, ktory moim zdaniem powinien konczyc
cala dyskusje - zajrzyj na grupe dyskusyjna o ktorej pisalem i sam sie
przekonaj).
Poza tym ja niczego nie robie na moja niekorzysc, bo dyskusja tutaj nie
ma nic wspolnego z tym co robie w rzeczywistosci i dotyczy jedynie tego,
jaka jest interpretacja regulaminu przez providera. Jednak moim zdaniem
  to ta interpretacja jest wiazaca dla jego klientow, bo ewentualne kary
itd. tez wymierza provider. Oczywiscie mozna sie pozniej o to klocic i
wchodzic nawet na droge sadowa i pozwolic sadowi na interpretowanie tego
regulaminu, ale zanim to nie nastapi to jednak liczy sie interpretacja
providera.

pzdr. ledres