Re: P.S. Re: swith czy router?

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 19:39:09 MET DST

> Powtorze jeszcze raz cytat, zeby nie bylo watpliwosci:
>
> par. 2 pkt 8: "Odbiorniki Abonenta" - urzadzenia Abonenta, w szczegolnosci
> telefon, faks, telewizor, radio, magnetowid lub Terminal abonencki,
> przeznaczone do podlaczenia posrednio lub bezposrednio do Gniazda abonenckiego

A ja ci jeszcze raz tłumaczę, że terminalem jest tylko to urządzenie, które
dostaje od nich IP po autoryzacji poprzez jego MAC.
Czyli dopłata należy im się za IP a nie za kazdy komputer w towim domu, bo
tylko to są dla nich dodatkowe koszty.
Pośrednio oznacza, że poprzez przedłużacz lub switch i tyle.
Zresztą gdyby chcieli interpretować to inaczej i odłaczyć net, to cóz -
nastepnego dnia można mieć neo, tele2, net24 itd...itp...
No ale jak chcesz przepłacac - Twoja sprawa.
Pierwszy raz widze klienta, który usilnie interpretuje niejasności regulaminu na
swoją niekorzyść:-).
S.