Re: reinstalacja visty w laptopie Toshiba

Autor: kondi <kondi_fm_wywal__at_gazeta.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 22:39:31 MET DST

Seba_Fan napisał(a):
> nie wime jak jest w tej wersji i czy dobrze zrozumialem, ale masz na
> plytce system recorvery a nie na dysku, toshiba daje dodatkowy dysk,
> wiec odpalasz z plytki i wszystko powinno sie samo zrobic, a moze cos
> ubuntu zostawil moze jakims programem usun wszystko i wszystkie partycje.

daja dodatkowy dysk, w tym momencie wlasnie siedze przed laptopem i
postanowilem sprobowac tej rady, to znaczy dalem wartosci domyslne i
kazalem sformatowac caly dysk tak jak bylo na poczatku, pokazuje mi sie
w oknie komand takie cos: check for add-on disk i wyskakuje okienko z
napisem

jesli twoj produkt zostal dostarczony z plyta "odzyskiwanie danych" wloz
ja do napedu i nacisnik ok, jesli nie wcisnij pomin

na plycie jest napisan recovery i wciskam ok, pokazuje mi sie

not found e:\toshiba\add-on\add-on.cmd

klikam na pomin i wyskakuje okienko toshibowskiego juz programu, z
zadaniem wyjecia dysku, dysk wyjmuje i laptop sie wylacza