Re: reinstalacja visty w laptopie Toshiba

Autor: Seba_Fan <Seba_Fan_at_poczta.onet.Skasuj-to.pl>
Data: Sun 07 Oct 2007 - 15:44:34 MET DST

na tej plytce jest system do przywracania, moze sie pomylili dalo cos
innego, ja bym jakism programem linuksowym usunal wszystko z dysku.
Mam nadzieje ze w biose nie masz czegos zaznaczonego nie potrzebnie, ani
hasla na dysk itd

taka plytke mozesz tez prawdzic na innym kompie czy leci.

czasami moze byc cos w biosie wylaczone od s-ata i moze nie znajdowac
czegos, tu trzeba posiedziec nad tym.