[lekkie OT] Samsung LE37R82B

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 22:25:44 MET DST

Hej,
Pisalem na pl.rec.telewizja ale bez odzewu, w necie tez brak opinii o
tym telewizorze LCD, moze ktos z Grupowiczow go posiada? Moge go kupic
ale rodzice napomskneli cos o LE37R81B i LE37R82B (roznia sie tylko
obudowa). Ten pierwszy to starszy model (janosc 400cd/m2 i kontrast
3000:1), te dwa ostatnie to najnowsze modele (550cd/m2 i 8000:1). Fakt
faktem, nowsze niby fajniej wygladaja ale czy na prawde warto doplacac
okolo 900zl do tych nowszych? Czy roznica na prawde bedzie widzialna? Bo
nie chce wydac zle pieniedzy (przyklad, kupno laptopa z Celeronem M i
Pentium M, niby obydwa M ;) a jednak warto doplacic do Pentium M, czy
jest tez tak w przypadku tych telewizorow czy jednak tutaj jest o wiele
mniejsza roznica? Znalazlem tez nowy model Sony Bravia i on ma kontrast
1500:1, w sumie to nie wiem co juz mam myslec ;) Pomozcie prosze.

--
Pozdrawiam,
Maciek