Re: P³yty dwuprocesorowe

Autor: .mit. [Mietek S.] <mietek.stolarz_at_SPAM.NO.onet.eu>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 21:03:37 MET DST

"MT" <spam@dev.null> wrote in message news:4707b16f$3@news.home.net.pl...
> Jesli sa takie plyty to sa to plyty do zastosowan profesjonalnych Intel ma
> w ofercie kilka modeli pod rozne procesory (AMD to zabawka w tym segmencie
> rynku)

Dlaczego AMD to zabawka ? Wiem, ¿e nic nie zast±pi Xenona Quad Core za 3500
z³, ale trzeba by porównywaæ procki za te same pieniadze i jak wynika z
testów, porównañ CPU Charts to Opterony ¼le nie wypadaj±.
Wola³bym Xeony, bo sa choæby polecane przez producenta softu, ale cena jest
wy¿sza (procków i p³yty), oraz wyczyta³em ¿e procki Intela maj± ostatnio
coraz wiêcej bugów.

Rozwa¿am nadal obie platformy - AMD i Intel.

> Jesli juz decydujesz sie na taki kombajn przedewszystkim nalezalo by sobie
> zadac pytanie czy software ktory bedzie pracowal z ta plyta potrafi
> wykorzystac jej mozliwosci.

To ju¿ wiem, soft korzysta z wielu procków, obecnie mam DualCore i chodz±
oba na 100% :)

MS