Re: Samsung 206BW czyli naczytałem się o TN...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 18:09:20 MET DST

Wojtek /aquaz/ Dziubinski pisze:
> Wielkie dzięki za wszystkie opinie - chyba zostanę przy tym Samsungu.
> Zebrałem też opinie znajomych

Nie opieraj się na znajomych (którzy zapewne tylko z TN mieli do
czynienia i mówią, że jest OK) tylko sam zobacz jaka jest różnica, np. w
Mediamarkt czy innym podobnym sklepie z dużą ekspozycją towaru. To taka
moja szczera sugestia.

> summa summarum wyszło, że jeżeli nie
> jest się profesjonalistą i siedzi się raczej na przeciw monitora to po
> prostu nie warto.

Jeśli monitor stoi na biurku i chcesz obejrzeć film siedząc w fotelu 40
cm poniżej linii obrazu to już będzie problem. Wbrew pozorom odkryjesz w
użytkowaniu wiele podobnych sytuacji, kiedy słabe kąty będą irytującą wadą.

> Podejrzewam, że przesiadka z 17" Samsunga SyncMaster'a 755 i tak będzie
> na plus ;)

Wręcz przeciwnie, obraz na matrycy TN będzie znacznie gorszy niż na
leciwym nawet monitorze CRT. Lepsza będzie jedynie geometria i ostrość
(choć i to nie zawsze).

> Pisałem tutaj kwoty 1100 złotych - trochę na wyrost - to 1100 to była
> taka górna granica górnej granicy

Podałem dwa monitory, z których jeden się mieści a drugi prawie w tej
kwocie. Wybór należy jednak do Ciebie, dokonaj tego właściwego :-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl