Re: Cieńki kabelek USB - pilne

Autor: Ewa <abacus_at_abacus.com>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 09:43:36 MET DST

> Podłącz i zobacz co się będzie działo. Proste idające odpowiedź odrazu.

Myślałam, że ktoś wie i nie będę musiała robić ryzykownej
próby. Podobno podłączenie np. pasywnego huba w sytuacji,
gdy powinien być aktywny może spowodować jego spalenie.
A sytuacja bardzo podobna (dla jasności - mam myśli huba
USB, a nie jakieś skomplikowane urządzenie do sieci).
Twoja odpowiedź to taka w rodzaju "wytrycha" - sprawdzić
w użyciu można zawsze i wszystko. Ale nie o to chodziło.

Ewa