Re: Cieńki kabelek USB - pilne

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Oct 2007 - 09:53:51 MET DST

On 6 Paź, 09:43, "Ewa" <aba...@abacus.com> wrote:

> Myślałam, że ktoś wie i nie będę musiała robić ryzykownej
> próby. Podobno podłączenie np. pasywnego huba w sytuacji,
> gdy powinien być aktywny może spowodować jego spalenie.
> A sytuacja bardzo podobna (dla jasności - mam myśli huba
> USB, a nie jakieś skomplikowane urządzenie do sieci).
> Twoja odpowiedź to taka w rodzaju "wytrycha" - sprawdzić
> w użyciu można zawsze i wszystko. Ale nie o to chodziło.
>
> Ewa

Chwileczke... zaden "cienszy" kabel USB nie spowoduje zadnego spalenia
urzadzenia. Jesli kupiony kabel jest rzeczywiscie kablem USB, to nie
masz sie co bac. Natomiast nic nie przeszkadza zadzwonic do tego
sklepu i zadac to pytanie sprzedawcy dlaczego jest taki cienki i
wydusic z niego, do jakich urzadzen jest przeznaczony.
J.