Re: Nie botuje sie cd WIN xp podczas instalacji - Asus P5K-E + hdd SATA + dvd ATA

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 09:59:07 MET DST

Użytkownik "GK" <grego69@op.pl> napisał w wiadomości
news:fe4qgc$nhv$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Grzegorz pisze:

[ ]

> Ha... nie do końca sprawa zamknięta.
> Płyta botuje się, ale nie da się zainstalować.
> Nie widzi driverów od sata pomimo, że je dołączam na dyskietce.
> Czy może to być problem z wersją windy? Próbowałem instalacji z wersji bez
> SP2. Po przełączeniu w biosie na IDE dysk jest widziany.

Po przelaczeniu w BIOS-ie na IDE rzeczywiscie wszystko pieknie dziala,
jednak problemy moga sie zaczac jak po instalacji systemu ustawisz z
powrotem AHCI. Zawsze masz jednak w odwodzie ustawienie na IDE, wiec system
ruszy, tyle, ze nie na "czystym SATA" ;). Co do wersji instalki systemu to
nie wiem czy instalka z SP2 zawiera sterowniki SATA, ale jesli zawiera, to
byloby super.

Pozdr
kN