Re: Nie botuje sie cd WIN xp podczas instalacji - Asus P5K-E + hdd SATA + dvd ATA

Autor: GK <grego69_at_op.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 09:52:21 MET DST

Grzegorz pisze:
> Sprawa zamknięta, udało się z 3 płytą, którą pożyczyłem.
> Nie wiem w czym był problem, ale już nieważne.
> Dziękuję wszystkim za pomoc!
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

Ha... nie do końca sprawa zamknięta.
Płyta botuje się, ale nie da się zainstalować.
Nie widzi driverów od sata pomimo, że je dołączam na dyskietce.
Czy może to być problem z wersją windy? Próbowałem instalacji z wersji
bez SP2. Po przełączeniu w biosie na IDE dysk jest widziany.
Pozdrawiam,
Grzegorz