wybór monitora LCD - ok. 20 cali. Może LG Electronics L226WTQ-SF?

Autor: <pavwlod_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 09:59:47 MET DST

Witajcie,
proszę o pomoc ostatnio wymieniłem komputer na nowszy, ponieważ mam
monitor koneskopowy to sądzę, że najwyższy czas na LCD.
Znalazłem atrakcyjną ofertę LG L226WTQ-SF - monitor 22 calowy.

Proszę o rady czy go kupić a jak nie to jaki?
Szukam monitora w cenie ok. 1000 zł

Myślę, że co najmniej 20 cali.
Jak monitor sprawdzać się bedzie w codziennej pracy? Tzn.
rozdzielczość na jakiej powienien pracować, aby obraz był ok.
Jak sprawować się będzie w grach oraz w oglądaniu filmów.

Mam athlona 5600+ z GeForce 8600GT. Boje się sytuacji, że mając tak
duży monitor będe musiał ustawiać bardzo dużą rozdzielczość, przez co
np. gry uruchamiać będę z trudem.
Może lepiej 20calowy? choć ten ma atrakcyjną cenę.

Prosze o rady.