Re: Nie botuje sie cd WIN xp podczas instalacji - Asus P5K-E + hdd SATA + dvd ATA

Autor: GK <grego69_at_op.pl>
Data: Fri 05 Oct 2007 - 09:52:10 MET DST

radekp@alpha.net.pl pisze:

> Coraz częściej mam podobne problemy :).
> XP z własnej płyty instalacyjnej nie startuje, z oryginalnej -- jak
> najbardziej.
> Przyczyna nieznana.
> Zawsze pomagał boot manager odpalony z fdd, ale w przypadku laptopów nie ma
> lekko :).

Ha... nie do końca sprawa zamknięta.
Płyta botuje się, ale nie da się zainstalować.
Nie widzi driverów od sata pomimo, że je dołączam na dyskietce.
Czy może to być problem z wersją windy? Próbowałem instalacji z wersji
bez SP2. Po przełączeniu w biosie na IDE dysk jest widziany.
Pozdrawiam,
Grzegorz