Re: Pytanie do właścicieli HP nx7300, nx 7400 lub IBM/Lenovo R61

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 18:47:32 MET DST

Maciek pisze:
> Zamierzam kupić któryś z notebooków wymienionych w temacie.

Pracuję na nx7400 EY508ES.

> Słyszałem, że laptopy, o które pytam, przy pracy biurowej są bezgłośne,
> a wiatraczek włącza się raz na pół godziny na parę minut i idzie dalej
> spać.
> Bardzo proszę o informację, czy to prawda.

Jak najbardziej. Cisza to niewątpliwie mocna strona tego laptopa.

> Przy przeglądaniu stron internetowych, pisaniu w Wordzie, korzystaniu z
> Excela, czytaniu poczty, itd.

Jak makiem zasiał. Czasami późno w nocy możesz ewentualnie usłyszeć
bardzo delikatne popiskiwanie układów elektronicznych wewnątrz, jednak
trzeba się do tego naprawdę dobrze wsłuchać i mieć dobre warunki (w
ciągu dnia w mieście nie ma szans usłyszeć, w nocy przy rozszczelnionych
oknach też nie bardzo).

> Oczywiście interesują mnie tylko wersje z procesorem Core Duo lub Core 2
> Duo i zintegrowaną kartą graficzną (nie wymagającą dodatkowego chłodzenia)

W moim wypadku Core Duo i zintegrowany Intel GMA950.

> Bardzo też proszę, żebyście napisali, z jakiego systemu operacyjnego
> korzystacie, bo czasami ma to znaczenie (np. Toshiby pod Vistą często
> chodzą głośniej, bo nie ma odpowiedniego sterownika do wiatraka)

Windows XP HE.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl