Re: Obecne minimalne wymagania sprzetowe do gier dla dziecka

Autor: tomaszkrusz <tmk.usenet.usunto_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 18:42:30 MET DST

jurski napisał(a):

> Generalnie gry dla mlodszych dzieci maja mniejsze wymagania niz gry dla
> doroslych.
> Moja rada jest taka, kup komputer "pod siebie".

Święta prawda! Obecne podzespoły dopierałem pod siebie (internet,
obróbka zdjęć, media etc) i tylko kartę graficzną dołożyłem trochę
lepszą, właśnie z myślą o córci. Podstawą w całej zabawie jest aby
samemu dobierać gry - nie mam żadnych piratów, nie pozwalam nikomu nic
wgrywać i dzięki temu wiem za co płacę. Nie ma wtedy problemu z
szybkością działania - np jedna z ostatnich "magiczny kamień" ładna,
kolorowa, bez zawyżonych wymagań.

> jurski
> ojciec 10 latki i 5 latka :-)

Pozdrawiam "rówieśnika" - u mnie 10 i 3 :)

--
Pozdrawiam, Tomasz
http://tomaszkrusz.ovh.org