Pytanie do właścicieli HP nx7300, nx 7400 lub IBM/Lenovo R61

Autor: Maciek <maciej_s_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 18:40:05 MET DST

Zamierzam kupić któryś z notebooków wymienionych w temacie.
W tej chwili mam Toshibę, którą sprzedaję, ponieważ przeszkadza mi delikatny
szum wiatraka, jaki ona generuje.

Słyszałem, że laptopy, o które pytam, przy pracy biurowej są bezgłośne, a
wiatraczek włącza się raz na pół godziny na parę minut i idzie dalej spać.

Bardzo proszę o informację, czy to prawda.
Taką kawę na ławę, jak to naprawdę jest z tym wiatrakiem.
Przy przeglądaniu stron internetowych, pisaniu w Wordzie, korzystaniu z
Excela, czytaniu poczty, itd.

Jak zbiorę dużo opinii, to będę wiedział, czy to różnie bywa w różnych
egzemplarzach, czy raczej można zaufać całej serii.

Oczywiście interesują mnie tylko wersje z procesorem Core Duo lub Core 2 Duo
i zintegrowaną kartą graficzną (nie wymagającą dodatkowego chłodzenia)

Bardzo też proszę, żebyście napisali, z jakiego systemu operacyjnego
korzystacie, bo czasami ma to znaczenie (np. Toshiby pod Vistą często chodzą
głośniej, bo nie ma odpowiedniego sterownika do wiatraka)