Re: Wydajny i cichy zestaw dla programisty

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 16:17:27 MET DST

> Odnośnie procesora - sprawdziłeś, czy aplikacje z których będziesz
> korzystał wykorzystają cztery rdzenie? Biorąc pod uwagę Twoje
> zapotrzebowania pewnie to już zrobiłeś, pytam jednak gwoli przypomnienia.
> Bo jeżeli nie wykorzystują (jak potężna większość obecnego oprogramowania)
> to ten procesor się kłóci z filozofią całego zestawu.

Jest jeszcze możliwość że na komputerze będzie robione po prostu dużo
jednoprocesorowych rzeczy na raz.
Sam mam tak w pracy - idą testy nocne (nocne z nazwy, po czasem przedłuża
się to i na dzień), otwieram jedno środowisko np Eclipse - cos tam porobię,
puszczam kompilację, w miedzyczasie otwieram kolejne - np Visual Studio. Po
tem z obu środowisk wypalam kolejne rzeczy ...
:)

Mam teraz 2 rdzenie i czasem trzeci by sie przydał. Ale czwarty to chyba od
święta byłby używany.