Re: Wydajny i cichy zestaw dla programisty

Autor: Damian <damian.golda_at_usunto.poczta.fm>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 16:17:28 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in
news:fdtjjo$9pb$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Takie wymagania spełni praktycznie każda dostępna obecnie na rynku
> karta. Ta którą ująłeś w zestawieniu znacznie przerasta oczekiwania -
> nie wiem czy potrzebnie.

Taką dostałem propozycję, jak widzę wszyscy piszą że przerośnięta.

> To się wiąże z koniecznością pracy na 64-bitowym systemie operacyjnym,
> tak nawiasy mówiąc.

Zakładam przejściowo pracę na XP (32bit) z wykorzystaniem 3GB (mam nadzieje
że z tym nie ma problemów) z okazjonalnym odpaleniem Linuxa 64bit.
Za parę(naście) miesięcy Vista.
Wiem że może to trochę marnotrastwo, ale 2GB to za mało, a chyba nie ma
sensu jakieś kombinacje ze składaniem 2+1 bo wydajność gorsza (o ile wogóle
pójdzie).

> Odnośnie procesora - sprawdziłeś, czy aplikacje z których będziesz
> korzystał wykorzystają cztery rdzenie? Biorąc pod uwagę Twoje
> zapotrzebowania pewnie to już zrobiłeś, pytam jednak gwoli
> przypomnienia. Bo jeżeli nie wykorzystują (jak potężna większość
> obecnego oprogramowania) to ten procesor się kłóci z filozofią całego
> zestawu.

Tak, z pełną premedytacją chce 4 rdzenie - potrzebuję odpalać i testować
bardzo wielowątkowe aplikacje.

Dzięki za uwagi.

--
Damian