Re: Wydajny i cichy zestaw dla programisty

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 16:12:39 MET DST

> Absolutnie nie za mocny przy takim sprzęcie, a przy okazji jeśli nie
> będzie cały czas pracował na pełen gwizdek to będzie cichszy.

Jak wykastrujesz 8600 a wsadzisz coś słabiutkiego? Tym bardziej ze 3d pewnie
wogóle nie będzie uruchamiany.
A ile quad pobiera to nie wiem ale mysle ze markowe 300W starczy. Choc z
drugiej strony lepiej miec zapas mocy i dodatkowy plus wtedy ze zasilacz nie
bedzie w pełni obciążony ergo bedzie ciszep pracował i mniej się grzał.

> Błąd, taka obudowa (dobrze wykonana, z grubej blachy) zapewni znacznie
> cichszą pracę zestawu, ponieważ nie będzie tak przenosić drgań (chociażby
> dysku twardego) i brzęczeć jak tanie odpowiedniki, nawet wyłożone matami.

Hm no jesli bardzo kiepska obudowa to rzeczywiscie moze tam rezonowac coś
czego normalnie sie nie okleja.
Optymalnie wziasc obudowe tego chiefteca i dodatkowo wykleic matą. :)
Mam tak w domku (bitumiczno-piankowa mata + chieftec dragon) i jest ...
dobrze :)