Re: Wydajny i cichy zestaw dla programisty

Autor: GK <grego69_at_op.pl>
Data: Tue 02 Oct 2007 - 15:41:11 MET DST

Damian pisze:
> Witam,
>
> Zamawiam komputer dla programisty i do testów - maszyna ma być wydajna
> (przede wszystkim CPU, istotna pamięć, dysk też nie powinien być najgorszy)
> oraz CICHA.
>
> Grafika mało istotna, byle by pociągnęła 1680x1050 i miała DVI.
>
> Dostałem taką propozycję - co o niej sądzicie?
>
> PROCESOR CORE 2 QUAD Q6600 2.4GHz LGA775 BOX
> ASUS P5K IP35 S775 (DDR2/PCX/GL)
> PATRIOT DDR2 2048MB PC800 DUAL 2 x 1024 CL4 EP LLK
> GIGABYTE GeForce 8600GTS 256MB DDR3/128bit TV/DVI PCI-E (675/2000)
> [...]

Mam coś podobnego, ale słabszego, wczoraj uruchomiłem, jeszcze nie
testowałem, więc nic więcej nie mogę powiedzieć. Jedynie to, że nie
hałasuje zbytnio.
Mój zestaw złożyłem w większości biorąc pod uwagę sugestie grupowiczów.
Mój zestaw:
Procesor E2160 - zawsze można podkręcić (podobno z dobrym skutkiem)
Płyta Asus P5K-E wifi
Pamięci - jak twoje
HDD Seagate 250 GB, 8MB cache - miałem kupić tą 320 GB, ale nie było akurat
Grafika Palit Sonic+ GT8600
Obudowa Chieftec LBX-01B-B-B
DVD - dopiero muszę kupić na SATA, mam w tej chwili ATA
Pozdrawiam,
Grzegorz