Re: laptop na sali wykładowej

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 21:38:02 MET DST

Maciej Browarczyk pisze:

> Piszesz na "maszynach" 11 lat i nie umiesz pisac bez patrzenia na
> klawiature? Albo cos krecisz albo nie wiem, cos z Toba nie tak. Ja mam
> komputer jakos od 1995 i po 3-4 latach pisze na tle swoich rowiesnikow
> bardzo szybko bez patrzenia na klawiature.

To nie do końca tak - piszę zazwyczaj bez patrzenia, jednak nie mogę się
pozbyć nawyku zerkania na klawisze co chwilę. :)
Poza tym co jakiś czas palec wpada mi nie na ten klawisz co trzeba, nie
do końca wyrobiłem sobie ten cały nawyk prawidłowego trzymania rąk nad
klawiaturą i piszę trochę "po swojemu"... :)
A co do rówieśników, to też mam wśród nich opinie osoby szybko piszącej. :)