Sprzet do oceny [z serii: laptop]

Autor: camel <michalec_at_op.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 21:34:36 MET DST

http://www.sklep.hp.com.pl/sklep/template_main.aspx?pid=product_details&ptid=33359&bcn=Business%20Notebook%20PCs%20catalog

Bardzo prosze o ocene powyzszego sprzetu.
Nie odpowiada mi poki co pamiec RAM rozbita na dwie kosci. Mam nadzieje,
ze za niewielka oplata uda sie wymienic na pojedyncza kosc 1GB. Wolny
slot pamieci przyda sie w razie potrzeby modernizacji HP'ka.

I jak juz kiedys napisalem:
"Powyzszy laptop ma posluzyc jako nastepca dotychczasowego PeCeta. Od
pazdziernika rozpoczynam 4 rok studiow (politechnika). Stad tez sprzet
bedzie niezbedny do typowej pracy w pakietach office'a, ale przede
wszystkim do pracy z programami typu CAD. Do graczy komputerowych sie
nie zaliczam, zas filmy - ogladam sporadycznie. Z internetu
bezprzewodowego korzystac raczej nie zamierzam. Zalezy mi rowniez na
dobrej baterii - do pracy w czasie podrozy ~ 2-3 godzin.
Cena powyzszego sprzetu to okolo 2400 zl. Na pewno nie jest to zaden
rarytas, mimo wszystko do pracy magisterskiej przez najblizsze dwa lata
powinien/moze wystarczyc? Chcialbym poznac Wasze opinie, jako ze w
srodowisku notebookow do chwili obecnej sie nie "obracalem". "