Re: Prosba o podpowiedz

Autor: Lista <dejron_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 19:57:41 MET DST

PG wrote:

> Chlopie jedna uwaga- dajesz post pt. prosba o odpowiedz, wiem ze glowna
> mysla w twojej glowie kiedypisales posta bylo ZEBY MI KTOS ODPOWIEDZIAL,
> ALE tytul tego postu powinien nawiazywac do problematyki a nie do twoich
> pragnien. Teraz jak juz ktos bedzie szukal odpowiedzi na podobnepytanie
> to znajdzie "prosbe o podpowiedz" - lekkie zamieszanie.
>
> pozdr
>
> pg
Ty chyba czegos nie zrozumiales w tym co napisalem ale spoko rozumiem(bez
urazy)...chce kupic pamiec 2gb tylko nie wiem czy np. kosc 2x1 GB DDR2
667MHz czy moze 2x1GB DDR2 800MHz chodzi o to zeby w/w kosci najlepiej
wspolpracowaly z moja plyta glowna i dlatego poprosilem o podpowiedz kogos
kto sie na tym zna no i jeszcze zasilacz myslalem o tym
AXP 630W Simple Power ATX 2.2
tylko chcialbym sie upewnic ze dobrze zrobie jak go kupie dlatego prosze o
odpowiedz na moje pytania

pozdrawiam