Re: Prosba o podpowiedz

Autor: PG <pgkuc_at_op.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 10:27:24 MET DST

Lista napisał(a):
> Witam
>
> jakis rok temu kupilem 2 rdzeniowy DualCore Pentium D 805 2680 MHz
> plyta glowna to gigabyte GA-8I945PLGE-RH z pamiecia DDR2 536 MHz i grafika
> Radeon x1300 256mb i mam do was pytanie bo chcialbym zmienic
> obudowe,zasilacz i (pamiec na jaka najlepiej zeby dobrze wszystko dialalo)
> oczywiscie mowa o 2 gb i jaki najlepszy bylby zasilacz do plyty glownej tak
> do 200 zl
> ale jak macie inne propozycje to bede wdzieczny
>
> z gory dziekuje i pozdrawiam

Chlopie jedna uwaga- dajesz post pt. prosba o odpowiedz, wiem ze glowna
mysla w twojej glowie kiedypisales posta bylo ZEBY MI KTOS ODPOWIEDZIAL,
ALE tytul tego postu powinien nawiazywac do problematyki a nie do twoich
pragnien. Teraz jak juz ktos bedzie szukal odpowiedzi na podobnepytanie
to znajdzie "prosbe o podpowiedz" - lekkie zamieszanie.

pozdr

pg