Re: domowy

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 01:21:31 MET DST

** gotar <gotar-poczta@onet.pl> wrote:

> Masz na myśli jakieś DSL-e czy komórki?

A co Ty prowadzisz Ethernet prosto do backbone? :)

I tak obstawiam, że gdzieś tam masz ten DSL w tej czy innej formie.

> Żeby mieć:
> 1. symetryczne łącze lub przynajmniej jakiś konkretny upload, a nie
> marne 256 kb/s,

Symetryczne łącze do LAN? :)

> 2. kontakt z pracownikami, a nie jakimś blueline i wiecznie zajętymi
> infoliniami.

I miałbym się z Tobą przekomarzać? To ja wolę infolinię, gdzie wszystko jest
rejestrowane i jakby co to jest kogo zbesztać.

> 3. dostęp do lokalnych usług, jak serwerów gier, streamingu, wypożyczalni
> filmów i masy współczesnych usług,

Wypożyczalni filmów. LoL.

> 4. nie płacić za utrzymanie linii czy niepotrzebne abonamenty w przypadku
> usług wiązanych bądź świadczonych na infrastrukturze firm trzecich.

Komu płacę to mnie mało obchodzi, bardziej mnie obchodzi ile i co za to
dostaję.

> To ja poproszę symetryczne 3 Mb/s poniżej 80 zł brutto - u kogo dostanę? Bo
> osiedlówki z taką ofertą znam przynajmniej 4.

I one mają symetryczne łącze do LAN czy do Internetu? Co mnie obchodzi
symetryczne łącze do lokalnego serwera gier z kilkoma nastoletnimi chłopcami?