Re: domowy

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 13:18:26 MET DST

Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> wrote:

> A co Ty prowadzisz Ethernet prosto do backbone? :)

Nie, do metroethernetu, który dalej podpięty jest do *X-ów.

> I tak obstawiam, że gdzieś tam masz ten DSL w tej czy innej formie.

Hahha, mam w serwerowni zespawane światłowody, które kończą się na
routerze podłączonym kolejnymi światłowodami do kilku operatorów oraz
*X-ów. Oprócz tego radiolinie SDH. Tym samym z południa Polski do
Warszawy mam 1 hop (tak, jeden) i 7 ms (siedem).

Nie myl proszę współczesnych sieci ethernetowych z trzepakowymi
'osiedlówkami', które wyjście na świat miały w najlepszym razie przez
polpak, a zwykle jakieś SDI.

> Symetryczne łącze do LAN? :)

Na świat oczywiście, gdzie Ty mieszkasz, że takie rzeczy Cię dziwią?

> I miałbym się z Tobą przekomarzać? To ja wolę infolinię, gdzie wszystko jest
> rejestrowane i jakby co to jest kogo zbesztać.

Ze mną? Ja nie rozmawiam z klientami, od tego są pracownicy BOK. A
wszystkie rozmowy są dostępne w mp3.
I życzę ci, żebyś kiedyś próbował 'przebesztać' się przez blueline. Bo
na przykład komuś tam się coś pomyli i rozwiążą twoją umowę (przywalając
jeszcze opłatę karną za przedterminowe) - to przypadek z autopsji.

> Komu płacę to mnie mało obchodzi, bardziej mnie obchodzi ile i co za to
> dostaję.

No jak już pokazałeś, przepłacasz zdrowo i dostajesz jakiś mierny
upload.

> I one mają symetryczne łącze do LAN czy do Internetu?

Tak, INTERNETU
Człowieku, mamy XXI wiek, to że samochody nie są zaprzęgane do koni i
mają klimatyzację też Cię dziwi?

> Co mnie obchodzi
> symetryczne łącze do lokalnego serwera gier z kilkoma nastoletnimi chłopcami?

Po raz kolejny błędnie 'wyczuwasz' odpowiedź (poprzednio przy tym, że
mnie jednak nie obchodzą twoje 24x7 sesje z bittorrentem na 5 Mb/s
łączu). To świadczyć może o tym, że niezbyt się tym rynkiem interesujesz
i znasz na nim, lub w okolicy masz rzeczywiście bardzo marny wybór
operatorów. Tarnów, Kraków, połowa Śląska i Zagłębia, Szczecin chyba -
jeśli mieszkasz w tych miejscach, to proponuję się jednak rozejżeć za
'osiedlówkami', bo możesz sobie kupić coś lepszego niż masz teraz za
mniejsze pieniądze.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/