Re: domowy

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 01:10:04 MET DST

FW <forum_wyborcza@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Przy okazji warto wybrać normalnego dostawcę internetu.

Masz na myśli jakieś DSL-e czy komórki?

> Mamy dwudziesty pierwszy wiek, po co tkwić w epoce osiedlówki łupanej z
> blokadami i podobnymi dziwactwami?

Żeby mieć:
1. symetryczne łącze lub przynajmniej jakiś konkretny upload, a nie
marne 256 kb/s,
2. kontakt z pracownikami, a nie jakimś blueline i wiecznie zajętymi
infoliniami.
3. dostęp do lokalnych usług, jak serwerów gier, streamingu,
wypożyczalni filmów i masy współczesnych usług,
4. nie płacić za utrzymanie linii czy niepotrzebne abonamenty w
przypadku usług wiązanych bądź świadczonych na infrastrukturze firm
trzecich.

> Ofert bez liku, do wyboru, do koloru.

To ja poproszę symetryczne 3 Mb/s poniżej 80 zł brutto - u kogo dostanę?
Bo osiedlówki z taką ofertą znam przynajmniej 4.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/