Re: Samsung SM 970p vs. BenQ FP93GP

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 00:35:55 MET DST

Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
wiadomości news:fdbmh7$npr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> wypada
>
> Nie mam porównania, ale pracuję od 2 tygodni na FP93GP. Patrz na moją
> opinię
> z przymrużonym okiem, bo to mój pierwszy LCD. Wcześniej Samsung 753dfx
> CRT.
> Porównanie mam tylko z roczną Belineą na matrycy TN, która jest przy
> drugim
> kompie w domu. Tutaj mam dużo prawdziwsze kolory i nic nie jest
> przeostrzone - jest idealne. Belinea ma wszystko przeostrzone i nie można
> niej ustawić ostrości. Taka jest i już. Nie zauważam jaśniejszego
> [...]

Dzięki za opinię. Ja mam porównanie mojego SM 970p do FujitsuSiemens Scenic
Viev P19-2p (taki mam w robocie). Obraz porównywalny, chyba w Siemensie jest
bardziej jednolite podświetlenie (Samsung jest minimalnie ciemniejszy w
rogach - czasem widać na białym tle). No ale mój był o prawie 500zł tańszy
:).

Pozdrawiam
Janusz