Re: Samsung SM 970p vs. BenQ FP93GP

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 21:18:02 MET DST

> Pytanie do praktyków (czyli do tych, co widzieli oba monitory) - jak
wypada
> porównanie Samsunga SM 970p i BenQ FP93GP.

Nie mam porównania, ale pracuję od 2 tygodni na FP93GP. Patrz na moją opinię
z przymrużonym okiem, bo to mój pierwszy LCD. Wcześniej Samsung 753dfx CRT.
Porównanie mam tylko z roczną Belineą na matrycy TN, która jest przy drugim
kompie w domu. Tutaj mam dużo prawdziwsze kolory i nic nie jest
przeostrzone - jest idealne. Belinea ma wszystko przeostrzone i nie można w
niej ustawić ostrości. Taka jest i już. Nie zauważam jaśniejszego świecenia
w rogach. Biel jest biała, czerń jest czarna. Brak subpikseli, brak smużenia
(Call of Duty, filmy). Belinea przy lekkim patrzeniu z boku bardzo traci
kolory i kontrast. Tutaj te kąty widzenia wciąż nie są idealne, ale jeśli
nie patrzę idealnie na wprost, wciąż nie wygląda to źle.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]