Czy to dobry wynik w 3d marku?

Autor: Roki <rokikulesza_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Sep 2007 - 02:09:42 MET DST

Witam.
Sprzęt o takiej konfiguracji:

Płyta: MSI K8N
Procek: AMD Athlon 64 3200+ 2000@2650mhz
Grafika: GF 7300GT 128/128 500/1400@600/1540mhz
Ram: 1gb Goodram 3-3-3-5-2T 200@240mhz
Dysk: Segate Barracuda 7 80gb
Zasilacz: Modecom 350W

Sprzęt generalnie już leciwy, jednak fajnie by było pograć sobie w nowsze
gry, dlatego podkręciłem go jak mogłem, oczyściłem system ze zbędnych
wodotrysków (usunięcię wpisów z msconfig, wyłączenie zbędnych usług).
Po starcie systemu mam 910mb wolnego ramu.

Przestestowałem go 3dmarkiem 2003 (tylko taki mam w tej chwili) i wyszło
12150pkt. Nie mam kompletnie pojęcia czy to dobry wynik czy nie. Ma ktoś
podobny sprzęt, żebym mógł to ocenić?

Może ktoś ma jakieś sugestie co można by tu jeszcze podkręcić?

W wolnym czasie chcę jeszcze trochę pobawić się timingami.

Pozdrawiam.