Re: Zwrot sprzętu do sklepu.

Autor: marjan <klero[usunto>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 15:59:12 MET DST

> a. zanieś go do serwisu razem z kompem :)
> b. polakieruj/poklej cewki w zasiłce

jak?

> c. sprawdź co naprawdę piszczy :)

jak?

> --
> Jacek

Dziękuję bardzo za pomoc.

Problemem jest ze np. moi rodzice tego piszczenia nie słyszą, gdyż są to już
dźwięki na granicy słyszalności, stąd też moje obawy, że panowie w serwisie
też mogą ich nie słyszeć.. Być może więc APC dopuszcza takie piszczenie w
zasilaczach, bo dochodzi do wniosku że niewiele osób to słyszy, większości
te dźwięki nie przeszkadzają..
Już nic nie wiem, zły jestem na siebie ze wogóle kupowałem tego upsa, same
problemy z nim teraz mam..

pozdrawiam,
marjan