Re: Zwrot sprzętu do sklepu.

Autor: Bonawentura <bonawentura2_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Sep 2007 - 16:13:53 MET DST

Dnia 25-09-2007 15:59, Użytkownik marjan napisał:

> Problemem jest ze np. moi rodzice tego piszczenia nie słyszą, gdyż są to
> już dźwięki na granicy słyszalności, stąd też moje obawy, że panowie w
> serwisie też mogą ich nie słyszeć.. Być może więc APC dopuszcza takie
> piszczenie w zasilaczach, bo dochodzi do wniosku że niewiele osób to
> słyszy, większości te dźwięki nie przeszkadzają..

Może głupi pomysł ale, powiedz, że masz psa który podczas pracy UPSa
dostaje "głupawki". Wytłumacz, że przyczynę tego zjawiska odkrył twój
kolega, który gra na skrzypcach.Twierdzi on, że słyszy bardzo wyskoki
ton dochodzący z urządzenia podczas jego pracy.
W instrukcji chyba nie jest napisane że urządzenie działa drażniąco na
zwierzęta domowe.
Pozdrawiam. Mariusz.