Re: zanieczyszczenia między szyb± i matryc±

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 15:46:33 MET DST

Szarlih pisze:
> wczoraj po wł±czeniu laptopa (HP NX7400) stwierdziłem, że na matrycy
> jest włos. przy próbie strz±¶nięcia okazało się, że jest on dosłownie na
> matrycy: tzn między szyb± a matryc±. jakim cudem on tam wlazł? (przez
> rok go nie było) i czy ma kto¶ jaki¶ pomysł na usunięcie go bez
> rozbierania pokrywy laptopa (przesunięcie do samego brzegu? jest jakie¶
> 10mm od lewego boku). gdyby nie to, że komputer jest mi akurat niezbędny
> bez ceregieli posłałbym do serwisu i niech oni się martwi±. ale nie
> przeszkadza to aż tak, a gwarancji jeszcze dużo, więc można to zrobić
> [...]
O alternatywnych sposobach (bez rozbierania matrycy) nie słyszałem (co
nie oznacza, że ich nie ma ;) i niech wypowie się kto¶ jeszcze). A samo
rozbieranie jest z lekka skomplikowane - kiedy¶ czytałem co¶ takiego:
http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=11621

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)