Re: Problem z przegrywaniem ext HDD -> ext DVD-RW

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuń.poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 15:50:53 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:fd5npr$78k$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jesli Vista posiada od niego sterowniki, albo producent dostarcza takowych
> sterowników to pewnie doraźnie tak, ale to trochę bez sensu. Szkoda, że
> nie napisałeś jak u Ciebie ze steronikami od płyty głównej, a więc i od
> koncentratora USB na tejże płycie głównej zawarte. Chcesz instalować
> kolejny sprzęt, a tymczasem może się okazać, że nie masz jeszcze tego
> dobrze zainstalowanego
>
> --
> |Tomasz Dębkowski |

    Sterowniki sa domysle z Visty.

Dziwi mnie to ze po wlaczeniu drugiego urzadzenia transfer zdycha.
Konfiguracja sie nic nie zmienila tylko byla przesiadka z XP na Viste.

Poszukam jeszcze czegos w necie, generalnie instalacja sterownikow od
grafiki ATi sie konczy niepowodzeniem bo nie chodzi DVI wtedy.

PZDr
Adam