Re: jak są rozliczane pakiety GPRS

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 16 Sep 2007 - 11:34:51 MET DST

Andrea pisze:

> Pamiętaj, że poza tym co TY jawnie wysyłasz/odbierasz cały czas trwa
> komunikacja programu z serwerem. Majątku to chyba i tak nie będzie
> kosztować, ale narzut komunikacyjny może być spory.

Gdzieś czytałem, że to jakieś 10 - 15% więcej jedynie. A 100 KB to spora
część tegorocznego archiwum rozmów z jednym spośród moich znajomych, z
którymi rozmawiam w miarę często... ;)

> Poza tym to raczej NTG, ale już niech ci będzie :)

Wiem, wiem - miało iść na pl.misc.telefonia.gsm, zauważyłem i wycofałem
wiadomość. Jak widać jednak niektórzy odpowiadają bardzo szybko. :)