Re: Hp nagrana partycja recovery

Autor: motaboy <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 21:26:51 MET DST

Dnia Tue, 11 Sep 2007 17:21:54 +0200, Agent napisał(a):

> 1. Chciałbym się dowiedziec jak sprawdzić czy nagrana jest partycja recovery
> przed zakupem laptopa. Wiem że nagrać można ją tylko raz i nie chciałbym
> hypić laptopa jeśli ktoś już to nagrał. Gdzies czytałem że jest do tego
> program ale zapomniałem jak się nazywał.

Jak to "nagrana"? Co to znaczy? Czy jest wypalona płyta z obrazem, tak?

> 3. Czy mogę zamówić te płytki od serwisu Hp i mieć legalnego windowsa?

Nawet jeśli tak, to po co? Masz legalny soft, bo masz naklejkę i
fakturę/paragon z wyszczególnionym komputerem i systemem (masz spełnione
dwa wymagane przez MS kryteria potwierdzenia autentycznośi i legalności
nabycia).

--
Piotr Wydymus
Bielsko-Biała