Hp nagrana partycja recovery

Autor: Agent <tjowwsk_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 17:21:54 MET DST

Witam,
1. Chciałbym się dowiedziec jak sprawdzić czy nagrana jest partycja recovery
przed zakupem laptopa. Wiem że nagrać można ją tylko raz i nie chciałbym
hypić laptopa jeśli ktoś już to nagrał. Gdzies czytałem że jest do tego
program ale zapomniałem jak się nazywał.
2. czy jesli ktś już to nagrał to bede miał nielegalnego windowsa czy nie
moze uzyć tych płytek do innego laptopa?
3. Czy mogę zamówić te płytki od serwisu Hp i mieć legalnego windowsa?
Dzięki za odpowiedź.