Re: nowy pc - stary dysk

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 23:42:47 MET DST

> Oczywiście, albo wymienić płytę główną i jak nie będzie działać aktywacja to
> zadzwonić do MS i ich zjebać (po czym oni grzeczniutko Ci wydadzą nowy
> klucz). Nie tylko producenci systemów operacyjnych mają swoje prawa.

Sorry. Jest. :) Ale i tak nie zmienia to wiele. Jak mi się system nie chce
aktywować to dzwonie do MS i ich opierdzielam, po czym wydają mi nowy klucz i
się aktywuje - czyli w/g nich jest OK (z mojej strony są dokumenty zakupu, więc
też jest OK).

I nie uważam aby udało im się wyegzekwować ten zapis. Realna sytuacja - leżaki
- w magazynie leży kilkanaście zapasowych maszyn, od zakupu nikt ich nie
aktywował, tak sobie leżą na wymianę. Są nielegalne? W/g licencji - tak,
praktycznie - są całkowicie legalne.

Ergo: ten zapis jest do olania.