Re: Prosze o ocene zestawu

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 12:55:01 MET DST

Użytkownik jurski napisał:

[cut]

> Zastosowanie: Photoshop, montaż video.
> Proszę o sugestie, mam mętlik w głowie co do obudowy i zasilacza. Wrażenia
> estetyczne obudowy są na ostatnim miejscu, najważniejsze - niezawodność
> zasilacza i przystępna cena.

Szkoda, ze to wszystko na jednym dysku, bedzie zmulac, fajnie jakby
RAIDa zrobic na dwoch dyskach. Co do zasilacza to polecam Corsaira
CMPSU-450VXEU (450W), cena okolo 260zl. Cichy, 3 lata gwarancji, oparty
na Seasonicu S12 (jeden z najcichszych zasilaczy ever). Pociagnie Ci
nawet SLI 2 x 8800GTS. Brac, nie zastanawiac sie. Co do obudowy to sie
nie wypowiem, ja bym kupil cos gownianego z allegro.

ps. karte tez se wybrales jakbys mial zamiar grac (no chyba, ze masz
zamiar grac) bo jak nie to styknie 7300GT.

--
Pozdrawiam,
Maciek