Re: Prosze o ocene zestawu

Autor: jurski <jurski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 15:12:20 MET DST

> ps. karte tez se wybrales jakbys mial zamiar grac (no chyba, ze masz
> zamiar grac) bo jak nie to styknie 7300GT.

Wybralem 7900 bo może dzieci czasem zagrają, ja raczej nie :-)
W każdym razie dzięki za opinie, bo na grach to ja się wogóle nie znam. W
rozwoju zatrzymałem się na królu lwie, lemingach i alladynie - cholera, ja
już tak długo żyję?
A tak na poważnie, czy jeśli wybiorę 7300GT to pójdą współczesne gry?
(niekoniecznie te topowe i sprzed miesiąca)
Mam dzieci w wieku 10 i 5-ciu lat - opiniodawcy, weźcie to pod uwagę :-)

jurski