Re: TN vs TFT

Autor: Athumix <athumix_at_gmail.com>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 13:19:46 MET DST

On 31 Sie, 11:45, PSYLO <psylo.wytni...@o2.pl> wrote:

> Ustaw i zrób zdjęcie, oczekuję z niecierpliwością. Ech człowieku, jak
> można takie brednie wypisywać? Bez obrazy, ale to naprawdę zakrawa już
> na śmieszność jeśli masz zamiar próbować udowadniać wyższość matryc TN
> nad resztą.

ale kto udowadnia, że TN jest lepsze???? Ja tylko twierdzę, że
wypuszczone ostatnio nowe modele TN nie ustępują w zauważalny sposób w
zastosowaniach domowych matrycom PVA czy IPS, i tyle.

A co do wyższości jednych matryc nad innymi to ciągle żadne TFT (w
"normalnej" cenie) nie ma szans sie równać ze zwykłym CRT.